زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

سرباز کوچولو

این روزهای من4

1393/5/18 11:0
نویسنده : مامان
67 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی؟

فدات شم از امروز بابایی داره میره حوزه .هم من و هم بابایی خیلی دوست داشتیم که بابایی تو امتحان حوزه قبول بشه و بره علوم دینی رو دنبال کنه که خدارو شکر خدا هم خواست و امروز روز اول کلاس بابایی هست . حالا برای من خیلی سخته چون به بابات تو خونه خیلی عادت کردم و زیاد بیرون رفتنش رو دوست ندارم و وقتایی که نیست خیلی احساس تنهایی میکنم. ولی دیگه چاره ای نیست باید خودم با شرایط جدید عادت بدم .

راستی عسلم اینقد پاقدمت خوب بود که بعد از چند ماه که دنبال مشتری برای آپارتمان مون بودیم یه مدتی هست که یه مشتری خوب پیدا کردیم و ان شاالله تو این هفته خونه مون رو میفروشیم و یه واحد نزدیک تر به خونه مامان جون اینا میگیریم که وقتی که تو میای مامان جون راحتر بتونن بیان پیشمون و منم راحتر بتونم رفت وآمد کنم. تو هم از خدا بخواه که هر چی خیرمون هست زودتر برامون پیش بیاد.

منتظرم که زودتری اون صورت مثل ماهت رو ببینم .هنوزم نمیدونم که تو پسری یا دختر که بتونم راحتر باهات صحبت کنم خوشکلم ان شاالله هر چی هستی سالم باشی عسللللللللللللبوس

پسندها (3)

نظرات (0)