زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

سرباز کوچولو

این روزهای من7(اولین تکون خوردن)

1393/7/2 15:39
نویسنده : مامان
45 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان محبت

الهی فدات شم که امروز صبح برای اولین بار تکون خوردی . اولش متوجه نشدم بعدش چند بار دیگه این جوری شد که دیگه زنگ مامان جون زدم پرسیدم که چه جوریه تکون خوردن شما ،که مامانم هم گفتن که یادشون نیست. که دیگه منم گفتم که شاید خیالم رسیده . شد تا ظهر که یهو یه تکونی خوردی که دلم درد اومد که دیگه مطمئن شدم که تو خوشکلم هستی که داری برا مامان تکون میخوری. فورا بابا رو صداش زدم و توهم برا بابایی یه تکون خوردی الهی قربونت شم دخمل مامان. بوس

خیلی وقت بود منتظراین لحظه بودم که تکون خوردنت رو احساس کنم فدات شه مامان الهیییییییی

دوست دارم یه دنیاااااااااااااااامحبتبوسبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)