زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

سرباز کوچولو

این روزهای من9

1393/7/27 10:40
نویسنده : مامان
43 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانبوس

خوبی مامانی؟ ببخشید که دیر به دیر میام وبلاگت رو آپ میکنم به خاطر اینکه اینترنت خونه خیلی وقته که تموم شده و چون میخواستیم از اینجا بریم و دیگه ان شاالله بریم خونه ی خودمون تمدید نکردیم این مدت هم از خونه مامان جون اینا مینوشتم. ان شاالله اگه خدا بخواد دیگه از اول آبان ماه خونه ی خودمون هستیم.

حالا بریم سر حرفای خودمون فدات شم

من عید غدیر که هفته ی پیش بود از پله ی در ورودی خونه مون افتادم زمین و خیلی ترسیدم که نکنه برای تو اتفاقی افتاده باشه که وقتی به خاله ملیحه  گفتم که این طوری شده و حالا چی کار کنم اونم گفت اگه تا فردا تکون هات کمتر شد یا اصلا تکون نخوردی حتما برم دکتر .تو هم الهی فدات شم که اصلا اون روز و فرداش برام تکون نخوردی خیلی ترسیدم و لی خداروشکر دیگه بعد از ظهر فرداش بود یه تکون خوردی خیالم راحت کردی ولی گفتم با این حال یه سونو بشم که خیالم ازینکه شما سالمی راحت بشه.برات گفته بودم سونو سه بعدی که پیش دکتر عقیلی رفته بودم اون روز هر کاری کرد شما نچرخیدی که من یه عکس از اون صورت خوشکلت داشته باشم دکتر اون موقع گفت که برم دوباره یه 2 هفته دیگه بیام . من میگفتم که دیگه نمیرم چون مرد بود و گفتم دیگه دوباره ضرورتی نداره که برم پیش یه دکتر مرد . ولی با این اتفاق هفته ی پیش دیگه مجبور شدم دوباره برم پیشش . ولی دوباره اینار هم هر کاری کرد شما نچرخیدی . بهم گفت دخترت خیلی لجبازه . ولی فدات شم این دفعه حالتت مثل کسی بود که رکوع رفته باشه  مامان جون هم همراهم اومده بودن که وقتی حالتت رو دیدن کلی ذوق کردن .راستی گفت که 28 هفته ام هست و تو الان 800 گرم هستی الهی فدات شم دختر کوچولوی مامان . 

دوست دارم خوشکل مامانمحبت

پسندها (1)

نظرات (0)