زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

سرباز کوچولو

مناجات

1392/11/28 11:55
نویسنده : مامان
58 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا سلام

نمی دانم از کجا شروع کنم. حرف برای گفتن زیاد است .این مدت خیلی با خودم فکر کرده ام که از تو چه بخواهم و در همچون لحظه ای چه بگویم و چه درخواستی داشته باشم و چه بکنم.

خدایا

من به تو ایمان کامل دارم !شاید پاره ای از اوقات ایمانم را از دست داده ام ، اما بی تعارف مومن به خدایی و وحدانیت توام . حمد و سپاس مخصوص ذات احدیت توست.

خدایا

من به پیامبرت ، خاتم انبیاء محمد مصطفی صلی الله علیه و آله ایمان دارم که درود تو بر او و اهل بیت پاک اوباد و امید است که با ایشان ما را محشور گردان.

خدایا

به من عمر و حیاتی دادی که آمیزه ای بوده است از عبادت و گناه. عبادت ها کم و ناچیز بوده است اما به کرمت بپذیر و گناهانم هرچقدر که زیاد بوده به بزرگی خودت ببخش و توبه ام را بپذیر.

خدایا

به من نعمت های فراوان دادی. نعمت عمر، حیات، دین،ایمان،عقل، سلامت و صحت،پدر و مادر و مربیان خوب و نعمت های فراوان مادی و معنوی بسیار که قابل شمارش نیست.

خدایا

بیست و هشت ساله بودم که به من نعمت همسری خوب ، مومن ،سالم ،پاک ، زیبا ، خانواده دار و اصیل ، باحیا و... دادی. از تو متشکر وم سپاسگذارم.

و حال خدایا

از تو نعمتی میخواهم که چشم هایم با دیدنش روشن شود.

خدایا

از تو فرزندی سالم ،صالح ، زیبا ، مومن ، باحیا، شجاع ، محب اهل بیت (ع)،سرباز امام زمان (عج) تیزهوش، با طمانینه و با شخصیت.

خدایا

به من از جانب خودت فرزندی پاک و پاکیزه و طیب عطا کن همانا تو شنوا و دانایی.

خدایا

از عالمی که تو از آن با خبری و من هیچ از آن نمی دانم فرزندی برای من قرار ده که به خدایی تو وحدانیت تو ایمان داشته و به پیامبر آخرینت و ائمه معصومین مومن باشد و سربازی برای امام زمان باشد.

خدایا دوستت دارم

(سلام دلبندم اینو بابا جونت برات نوشت تو رو از خدا خواست که من گفتم بزارم تو وبلاگت تا برات یادگاری بمونه.دوست دارم عسلمبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)