زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

سرباز کوچولو

هفت روزگی

1393/10/25 16:36
نویسنده : مامان
65 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زهرا کوچولوی مامان

الهی فدات شم یک شنبه شب که مامان بابایی و عمو و عمه رضیه اومدن دیدنیت میگفتن که یه خورده زرد هستی . فردا بحش با خاله ملیحه و بابایی رفتین آزمایش تیروئید و بعدش هم رفتین آزمایش خون برای زردی ت که زردیت 13 بود غروب که بردیم به دکتر نشون دادیم دکتر گفت خدا روشکر نیاز نیست که بیمارستان بستری بشی و 48 ساعت توی خونه بزاریمت تو دستگاه اون شب که شما خیلی بی قراری کردی و من گفتم از صبح بزاریمت تو دستگاه از 7 صبح سه شنبه گذاشتیمت تا غروب چهارشنبه که حدودا 20 ساعت میشد من گفتم بریم دوباره آزمایش بدیم که اگه زردیت پایین اومده دستگاه رو پس بدیم و خودم پرهیز غذایی  کنم.که خداروشکر 10 شده بود و دکتر گفت دیگه دستگاه نیازی نیست.

اینم عکس از هفت روزگی  شما با بابایی

 

پسندها (1)

نظرات (0)