زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

سرباز کوچولو

دو ماهگی

1393/12/19 12:36
نویسنده : مامان
72 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی مامان دوماهگیت مباااااااااااارک هورا

دیروز برای واکسن دو ماهگیت با مامان جون رفتیم درمانگاه . بابایی هم یه چند لحظه ای اومد زود رفت چون باید میرفت سر کار.وقتی نوبت مون شد که بریم واکسنت رو بزنیم من آمادت کردم و به مامان جون گفتم پات رو بگیرن چون خودم نمیتونستم اینکا رو بکنم الهی بمیرم برات خیلی گریه کردی گریهبعدش هم رنگت پرید خیلی ترسیدیم خانم دکتر گفت یه چند لحظه بشینیم بعد که حالت بهتر شد بریم خدا روشکر زود خوب شدی اومدیم خونه تا ظهر هم خوب بودی ولی ظهر به بعد دیگه داشتی کم کم تب میکردی که به بابایی زنگ زدم که زودتر بیاد و برات قطره استامینوفن بگیره . وقتی خوردی خدا روشکر بهتر شدی ولی از دیشب تا حالا هر وقت نزدیک قطره خوردنت میشه حسابی داغ میشه و صبح تا حالا هم همش خوابی دو بار زورکی بیدارت کردم شیر خوردی و دوباره خواب رفتی .

اینم چند تا عکس از دوماهگیت زهرا کوچولو

 

 اینم از عکس امروزت که میگم همه اش خوابیدی

پسندها (1)

نظرات (0)