زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

سرباز کوچولو

خاطرات عید 94

1394/1/15 12:39
نویسنده : مامان
82 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام نفسم بوس

چهار عید بود که ناهار خونه یمامان بابایی دعوت بودیم وکه شما اونجا خیلی دختر خوبی بودی بعد از چند روز که خوابت کم شده بود شما اون روز از ساعت 2تا 6بعد از ظهر تعجبخوابیدی منم همینکه بلندت کردم چون میدونستم دیگه خیلی وقته که عوض نشدی مواظب بودم که منو کثیف نکنی اولش مشکلی نبود بعد از چند دقیقه بمیرم برات دیگه کلی خراب کاری کردی میدونم تقصیر خودم بود که زودتر از خواب بیدارت نکرده بودم و عوضت نکرده بودم خوب دلم نمیومد که از خواب بیداربشیخطا. دیگه هیچی زود بابایی برگشتیم خونه من دیدم خیلی دیگه کثیف کردی خودت رو به بابایی گفتم بیا ببریمش حموم که بابایی قبول کرد و قرار شد اون ببردت حموم و من بیرون باشم اماده که خشکت کنم. الهی دورت بگردم که اینقد حموم رو دوست داری و صداتم در نمیادبوسبغل.

عکسای زیر هم مربوط میشه به دوازدهم که با مامان جون اینا و خاله ملیحه رفتیم میبد.

اینم عکس عسل که اسب سواری کرد:

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)