زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

سرباز کوچولو

اولین چهار دست و پا شدنت و اولین ...

1394/5/18 23:2
نویسنده : مامان
97 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممم عسل

الهی فدات شم پریروز که ما داشتیم ناهار میخوردیم و تو هم داشتی با اسباب بازی هات بازی میکردی یهو دیدیم رو دستات بلند شدی و کم کم هم زانوهات رو خم کردی بغلمن و بابایی که خیلی ذوق کرده بودیم داشتیم تشویقت میکردیم که توهم ترسیدی و زدی زیر گریه زبان الهی فدات شم که روز به روز داری بزرگتر میشی .

دیروز بعد از ظهرهم داشتی بهونه میگرفتی منم چون میخواستم ظرف های ناهار رو بشورم یه کتابی که خیلی وقت پیش من تو نمایشگاه کتاب دیده بودم و از رنگ آمیزیش خیلی خوش اومده بود برات گرفته بودم بهت دادم که ببینی و آروم باشی تا منم به کارام برسم خیلی برام جالب کلی با این کتاب سر گرم بودی و آروم . منم یه خورده وقت که شد اومدم برات کتاب رو بازشم کردم که عکسای توش رو هم ببینی  ولی دیگه خیلی زود کتاب و پارش کردی غمگین و تازه داشتی میخوردیشتعجبخطا

از این خراب کاریت عکس هم گرفتم غمگین امشب با بابایی رفتیم برات چند تا گرفتیم پون دیدم خیلی کتاب دوست داری گفتم یه چند تایی داشته باشی دیگه هیچ کدومش رو نمیتونی پاره کنی خندونکیکیش کتاب حموم هست که عسل هم داشته و برات آورده بود که اونم رو خیلی دوست داری برات خریدم که توخونه هم داشته باشی و یه دوتا دیگه کتاب.

آخ الهی من فدای دخمل کتاب خونم بشممحبت

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)