زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

سرباز کوچولو

اولین سونوگرافی

1393/3/22 17:16
نویسنده : مامان
39 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان محبت

دیروز وقت دکتر داشتم عسل مامان با کلی استرس رفتم دکتر چون باید سونو میشدم و معلوم میشد که قلب کوچولوت تشکیل شده یا نه  . دقتی خوابیدم روی تخت مطب و اماده شدم برای سونو خیلی حالم بد بود ولی همین که خانم دکتر گفت که قلب تشکیل شده و بچه ات سالمه انگار همه ی دنیا رو بهم دادن خیلی خوشحال شدم.و خدارو شکر کردم اینقد که کلی سوال داشتم از خانم دکتر که قرار بود بپرسم ولی دیگه یادم رفت .

اینم اولین عکس از تو کوچولوی خوشکلم بوس

خدایا توکل کردم به اسم اعظمت و مطمئنم بهترین ها رو برایم در نظر گرفته ای... 

خدایا دیروز که قلب فرزندم می تپید و از سلامتی اش تا حدودی خیالم راحت شد هزاران بار شکرت کردم و باز هم عاجزم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)